Härliga dag!

Idag blev det inte så mycket stilla sittande.
Skönt!

Mamma kom ju som sagt hit på fm och efter det så sov Vincent 1,5timme.
Han ville inte äta lunchen jag lagat så, det blev frukt och macka.
Ställer ni er och gör extra mat om barnet inte vill ha?
Jag gör det i nödfall men Vincent klarar sig så, jag skulle inte göra det jämt!

Efter "lunchen" så gick vi ut och mötte Gunilla.
Vincent fick gå själv medan jag höll han i handen.
Gick länge faktiskt.
Tittade på kaninerna och getterna en liten stund men sedan fick han hoppa ner i vagnen.
Blev en promenad till Bagarmossen för att sedan gå hem till pappa och G.
Mellis på baksidan i solen. Lite lek inne.
Fick en kasse med fina tröjor av G också.

Hem.
Börja med middag.
Säkert kort - korv och makaroner!
Dusch på det, pyjamas på och sen finbesök av Annelie och Zita.
Vincent gjorde sig till för Annelie på alla sätt och vis.
Han gillar verkligen henne! Och Zita med för den delen. Jag också.

De gick hem och Vincent fick välling.
Nu ligger han och sover som en stock.
Trött som få.
Börjar bli frisk för han sover bara en gång per dag.

Tyvärr har ett nytt problem uppstått.
Han är helt röd i ögonen och det kommer lite gojjs.
Om det utvecklar sig till ögoninflammation så vet jag inte vad jag gör.
Min käre mamma sa att hon kunde ta Vincent nästa vecka isf, så att jag kan jobba men, NÄR ska sjukdomarna ta slut?
Kommer vi få exakt allting första månaden?
Grattis oss. Som att vinna på postkodlotteriet.
Vi vann inga pengar. Vi vann sjukdommar.

Peppar, peppar får jag väl passa på att säga.
Nu ska jag dricka kaffe, diska undan, ta en dusch och vänta på nyheterna.
Ha en toppen kväll!
<3

Kommentarer
Postat av: annelie

Haha och vi älskar er! det är verkligen härligt att se han och zita tillsammans, ren lycka! Han var verkligen söt ikväll när han gjorde till sig med rösten sådär, haha, men stackars lilla sjuka plutten, hoppas han blir frisk snart! Längtar att få följa med och hämta på dagis :)

2011-09-09 @ 21:17:51
URL: http://annielull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0