HEJ LÖRDAG!!

Vi har varit uppe sen 6:30 och städat, torkat golven och vikt in tvätten.
Vincent fick sova innan lunchen så jag hann passa på att duscha och tvätta håret.
Middag hos mamma ikväll.
Johan och Isabel är där också vilket är yttrest trevligt då de inte bor i Sverige.
Mer då?
Ringde comhem nyss för varken internet eller telefonin fungerade.
"Dra ur sladden och gör det strömlöst i 10sek" sa hon i telefonen.
Gjorde et och jaha, det fungerade.
Annars har det varit en seg dag.
Seg men effektiv.
Tom lagt fram kläderna som Vincent ska ha på sig ikväll.
Och fixat välling och pyjamas.
Bra att ha med då man inte vet hur seg han är när vi ska gå hem.
Sen imorgon är det söndag.
Blir till att åka till Emilias grav.
Vi har inte varit där på länge och det gör ont i mig.
Vet att jag inte ska ha dåligt samvete men tyvärr så kommer jag inte ifrån det.
Tänker mycket på Emilia.
Varje dag.
Flera gånger om dagen.
På Vincents dagis så har alla barn ett eget litet album med kort på familjen och de närmaste.
Emilias gravsten är med på ett kort. Det känns bra!
Men men, jag måste hitta kläder.
Vincent sover igen så, får passa på att fixa färdigt.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0