Lyssnar på Takida.

Tycker verkligen att deras nya skiva är bra.
Jävligt bra för att vara exakt.

Annars då?
Vincent är på dagis och jag tvättar.
Jag har officiellt semester nu.
Det har jag inte haft sedan länge tänkte jag skriva men kom på, jag hade det förra sommaren med hah.

Kanske har skrivit om det förut men Vincent har haft otroligt konstiga nätter sen han började på fsk.
Mycket nya intryck osv som påverkar hans sömn till max.
Försöker ändra dagsrutinen efter dagis, bada tidigare, bada senare, måla, rita, vi gör typ allt!
Igår så blev det bad när vi kom hem. Sen lek. Sen middag. Lek. Sen fick han duscha några gånger också pga rödrumpa som svider, förkyldningsbajset!
Sen fick han vara vaken till 20:00. Han gillade nog att vara vaken men han var så trött!
Vilken kort kväll jag fick. Var vaken lite extra för att varva ner.
Sen sov han till 3. Fick välling efter många "omsomningsförsök" och så sov vi vidare till 07:07.
Så jäkla skönt.
Obligatoriska ligga och dra sig ett par minuter.
Gick upp 7:30.

Ska hämta han kl 14.00 för att gå hem till mamma sen.
Äta mellis där och sen bara leka lite.

Men men. Jag måste ner till tvätten.
Vi hörs senare! :)

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Märker också att rutinerna blir lite annorlunda nu när E börjat på dagis.. Mellis är ett måste så fort man kommer hem :)

2011-09-02 @ 22:23:32
URL: http://moringa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0