Måndag med feber.

Jahapp, då vad febern här igen.
De ringde från Vincents dagis 14:27 och sa att han hade 38+.
Jag var utanför förskolan 14:35. Rekord!
Ibland tackar jag min cykel!

Vincent hade varig lite hängig på fm, sovit ca 1timme, ätit mellis.
Verkar ha hållit humöret uppe ändå!

Vi tog en promenad hem, hämtade pengar, gick till ica.
Hemma ser jag att nektarinerna är mögliga så det vara bara att gå tillbaka med dem.
Pengarna tillbaka, ja tack.
Vidare till frukt&grönt affären där jag köpte nya nektariner och en melon.
Gott!
Hem, vila i soffan och sedan åt vi middag.
Var inte säker på hur sugen Vincent var så han fick få upp aptiten med nektarin och banan.
Sen slank kassler och ris ner.
Vincent är som vanligt måste jag tillägga.
Han är en aning varm men hej och hå, han har inte brist på glatt humör!
Fick ta en dusch, dricka välling och han somnade väl för ca 5min sen.
La han en aning senare än vanligt.
Hoppas han sover bra i natt, peppar peppar!

Vad ska jag göra nu då?
Jo jag ska faktiskt fixa i köket i väntan på Idol och Svenska Hollywood fruar.
Duscha behöver jag inte för det är redan gjort.
Plocka undan ska jag väl också göra.
Okej då, kanske bäst att sätta igång?

Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0