NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!

Åh seriöst, jag orkar inte.
Jag har ont i halsen.
Vincents ögon är kladdiga men inte fullt så kladdiga som när man har ögoninflammation?
Peppar peppar.
Vi har varit på kollonilotten med pappa och Gunilla.
Otroligt skönt väder och trevligt sällskap men, vi gick hem tidigare då jag har ont i magen.
VADÅ ONT I MAGEN?
När hade jag ont i magen senast?
Det fungerar liksom inte. Jag har inte tid att vara sjuk.
Tror jag är stressad i kroppen.
Vincent är sjuk.
Jag mår inge bra.
Jag börjar jobba på måndag.
Känns som att allt går oss emot.
Blir ledsen när jag tänker på att Vincent inte kan gå till dagis.
Han gillar att vara där.
De kommer glömma bort han. Så känns det.
Usch :(.
Jag ska äta yogurt nu och hoppas på att jag blir bättre.
Orkar inte.
Har inte tid.
Verkligen inte!
och googlechrome är skit. fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0