Nu är det god natt!

Vincent sover.
Jimmy tittar på tv.
Jag ska borsta håret och tänderna och gå och lägga mig.

Idag på em så var vi ute en sväng.
Var i parken för att titta på drakarna som var i luften.
"Drakfest" - korvgrillning, drakar osv.
Vincent tittade på alla och det var skönt att få frisk luft.

Imorgon blir det till att jobba för första gången på en evighet.
Sisådär sen ... november 2008.
Jisses alltså.
Kommer bli nervös innan jag kliver in på jobbet haha.
Hasr nog inte riktigt fattat att det är nu det gäller.
Det när nu jag börjar på riktigt.
Det riktiga livet startar imorgon.
Önska mig lycka till.

God natt!
(Och Vincent. Han får vara med sin mormor imorgon då han inte är riktigt 100.
Vi är otroligt tacksamma att vi får hjälp!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0