Tillbaka.

Vincent ville inte somna så, han fick vara uppe till 19:30.
Drack välling med Bisolvon i och han har faktiskt sovit bättre!

Imorgon jobbar jag 9:30 - 16:00 så Gunilla ska hämta Vincent.
Tycker det är absolut för sent att hämta 16:20 - 16:30 så, kommer försöka ordna varannan vecka att någon annan hämtar. Om det går.
16:30 är för länge för en liten som Vincent.
Okej om man MÅSTE låta barnen gå så länge men nej, jag står fast vid att jag tycker det är för sent!

Mer då?
Min hals är fortfarande katastrof och jag kan knappt prata.
Blir sämre och sämre för varje dag.
Ganska jobbigt att inte vilja svälja liksom.
Resten av kroppen mår fin, fint så det är ganska skönt!

Tror jag ska äta lite glass nu, ta en dusch och sen sova.
God natt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0