Vilken bra dag.

Började dagen men att somna om 40min efter att min klocka ringt?
Jimmy ringde 07:10 och väckte mig.
Skulle lämna Vincent 08:20 för att själv hinna till jobbet så, blev stress.
Jimmy lämnade och jag åkte till jobbet.

Många barn, mycket liv och bus.
Har skrattat en hel del idag och även träffat Lovisa på min rast.
Lovisa och jag gick i mellanstadiet tillsammans och nu äntligen fick jag träffa lilla Lea på 6veckor.
GUD VAD SÖT!
Och hennes mamma då, såg riktigt fräsch ut. Så kul att se dem!

Vincent hämtade jag kl 15:30 och då var de faktiskt ute.
Han hade sovit 45min på vilan, inte ätit bra då det vasr soppa men smörgås gick ner!
Efter fsk så gick vi till parken en stund med mormor :).
Skönt att inte gå hem direkt faktiskt.

Hemma skulle vi äta ,at.
Maten stod på spisen och Vincent satt i stolen och skulle äta gurka.
Trodde jag ja.
Han somnade.
Sova 15min fick han göra, åt sen middag och kröp runt en stund.
Välling på det och sen somnade han så, nu sover han.
Känns bra för jag har ont i huvudet.

Tror att jag ska lägga mig kl 21:00 idag.
Kan bli svårt dock för det är väl Efterlyst?
Aja, får se!
Nu ska jag dricka kaffe iaf. Kan ju vara därför jag har ont i huvudet ...
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0