Vincent i ett litet nötskal.

Sjuk kille är påväg att bli frisk.
Fortfarande extremt trött vissa tillfällen.
Sov 9:30 - 11:00 idag. ENDAST!
Promenerat med Annelie. Ätit bra.
Dagen går till em, kväll.
Övertrött så det heter duga.
Pilla på allt man inte får.
Göra allt man inte bör göra.

Sen tänker mamma "promenad. Då somnar du!"
Klär på dig och mig för att gå ut.
Det var inte lätt utan, påklädningen blev till en kamp.

Vem sover innan jag ens fått på mig mina skor?
Jo, Vincent.
Tjena mittbena.
Nästa gång åker du ner i vagnen tidigare.

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Älskade tålamodsprövande pussgurka :-) Kunde ha sagts om dig tidigare ;-)

2011-09-08 @ 20:13:56
Postat av: annelie

nej jag vann inte ett skit :((

2011-09-09 @ 06:04:50
URL: http://annielull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0