Äntligen!

Det är fredag och jag är verkligen as trött.
Dagen har gått bra fast vi varit 4personal på hela stället.
Jag och min kollega hade 8st barn vilket kändes bra.
Fått en del gjort. Massa papper att skriva ut och sätta upp.
Vincent blev hämtad av mormor på dagis och sen verkar de haft det supermysigt!
Direkt när jag kom dit ville han testa mig så han började gorma "MAAAAPP, MAAAPP". Men nej, han fick inte nappen.
Vi åt middag där och fick i oss en kopp kaffe, Arne kom hem lite tidigare också och Vincent blev hur glad som hellst åt att han fick leka lite med han innan vi gick.
In på Konsum för att köpa kaffe och sedan kom vi hem.
J är iväg med ett par vänner så vi är själva i helgen. Får passa på att städa.
Kanske blir det en sväng till farsta? Vill köpa ngt på Gina där jag har presentkort.
Vincent behöver jag inte handla till för han har allt.
Rätt skönt.
Fast jag älskar att köpa kläder till honom. Det är det roligaste. Köper mer än gärna till han och låter mig själv komma i andra hand. No problem!
Han sover nu iaf.
Efter vällingen så mös vi ett tag och sedan la jag han i sängen. Han somnade direkt!
Själv ska jag ta och plocka undan lite för att sedan kunna lägga mig.
Måste sova massor.
Är bara så trött.
Hoppas er dag har varit bra och att ni får en trevlig helg!

(Googlechromes fel att inlägget blev ihop)

Kommentarer
Postat av: Mette

Sv: Bröstmjölk håller visst upp till 3 dygn i kallt kylskåp!



Ersättning däremot ska drickas inom de timmar du skrev....



Bröstmjölk har en mycket bättre hållvarhet än ersättning, tro det eller ej! :D

2012-02-11 @ 21:33:59
URL: http://mirabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0