Det är tyvärr söndag.

Sitter här och lyssnar på Seether.
Vincent sover så jag passar på att få lite gåshud.

Vi har varit en sväng hos min pappa och G för att hjälpa dem lite med tradera.
Och kl 13 ska vi tvätta.
Ûberroligt verkligen. Not.

Imorgon är det måndag och jag ser inte fram emot det.
För det första så är Vincent snorig och det har satt sig på ögonen.
Visserligen så är det inte ögoninflammation men det är ju jobbigt när det ser så grisigt ut.
Och sen känner jag mig helt svimmig.
Så jobbigt.
Aja, det blir så när våra föräldrar på jobbet inte är hemma med sina barn.
Tog ut mina aggressioner på fb igår, blir så jävla sur.
Äsch.

Annars då?
Har försökt städa lite lätt här hemma men vi skitar ner lika lätt.
Har ingen lust just nu faktiskt.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0