Fredag kväll!

Hej ni!
Vincent sover i sängen, Jimmy sover i soffan.
Och jag sitter här. Fast jag ska faktiskt gå och lägga mig om ett par minuter.
Trött, trött, trött även fast jag sov till 11 idag.

Hämtade Vincent redan vid 14:40 idag och så gick vi och handlade lite.
Köpte pizzakit.
Är lite roligt att göra någonting annat än bara korv, köttbullar, osv!
Jag har NOLL fantasi och tycker att det är så himla segt att laga mat.
Men vad gör man inte för sonen och magen?

Imorgon blir det till att åka till Bålsta.
Det blir en lugn dag på Lasse Åbergs museum.
Jag gillar inte museum egentligen men, kan vara roligt då djungelkojjan är 3våningar.
Ska bli kul för Vincent iaf att göra någonting annat och utforska något nytt :).

Men men.
Måste lägga mig.
Känns som att jag måste sova lite fler timmar än bara 6.
God natt :)
Stina - Nej, jag har inte varit hos doktorn. Känner mig bättre fast fortfarande förkyld och trött!

Kommentarer
Postat av: Stina

skönt så länge det går på rätt håll iallafall.

jag har också lagt mig o ska sova nu.hoppas Ellen mår bättre i morgon

ha så kul på museet. vi var på nått dom heter tropikariet i Helsingborg för ett tag sen.apor o lemurer mm som leker fritt.o andra djur.kul.kram

2012-02-24 @ 21:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0