God kväll, Måndagen är över!

Tillbaka på jobbet efter att ha varit hemma och varit sjuk en vecka.
Det känns kan jag säga.
Jag är så himla trött!
Tänkte att jag måste hålla mig vaken till iaf 20:00 så, satte mig här.

Idag har jag även satt upp en lapp på jobbet om att jag slutar om 2veckor.
Jag har inte skrivit det här tidigare eftersom man vet aldrig vem/ vilka som läser min blogg, men så är det.
Fick ett jobb som jag sökte, dvs ett föräldrakooperativ.
Ska absolut bli jätte roligt men kan inte låta bli att bli lite nervös.
Nya barn. Nya föräldrar. Ny miljö.
Det kommer gå bra, jag är rätt trygg i mig själv så, kontakten med familjerna är det minsta bekymret! :)

Ja det var den ena förändringen som kommer att ske.
Den andra förändringen är att vi kanske ska byta lägenhet.
Vi har hittat en som vi båda gillar och hon som bor i den gillar vår.
Hoppas bara att vi får byta !!
Gäller att hålla tummen och inte hoppas för mycket men, jag kan inte låta bli!
Man planerar i huvudet hur det ska se ut.
Hur Vincents rum ska se ut.
Allt.

Jaja. Jag får drömma tills det blir verklighet!
Ska lägga mig i ett bad nu, fryser och är verkligen SÅ TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT.
Ha en trevlig kväll! =)



Token som inte ville ha middag utan fick smörgås och pärondricka!
Han har dessutom kommit på att man kan slicka bort smöret från mackan! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0