God kväll :).

Torsdag idag men lite fredagskänsla i kroppen.
Ca 85% av dagen har sugit stenhårt vilket har gjort mig supertrött. Är rätt trött på att känna så här men, snart sker förändringen.

Det bästa på dagen var iaf att lämna Vincent på dagis.
Jag gillar verkligen våra mornar tillsammans.
Upp, äta frukost, klä på oss, titta på barnprogram, göra oss klara - går.
På dagis är det så mysigt. Vi kommer dit, tar av ytterkläderna, Vincent går in och kikar runt, tittar på brio tåget som står i hallen. Han blir bara glad när han kommer dit vilket är så skönt att se!
In i ena rummet där de äter frukost, sätter han på en stol och ber om en puss.
Han tar ur nappen och pussar mig och fokuserar sedan på att få i sig frukost nr.2 :).
Älskade.

Och i morgon blir det ju samma visa fast jag lämnar han 30min senare.
Men juste. Imorgon så ska mormor Monica hämta gosen! Han kommer tycka att det är jätteroligt!
"MOMO" säger han när jag försöker få han att säga mormor.
Gullis.

Nu ska jag dricka kaffe och ta en dusch.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0