Han säger nej!

Nej, nej och åter nej.
Vill du ha mat? - Nej.
Får jag en puss? - nej.
Ska vi sova? - Nej.
Vill du ha frukt? - Ja, då säger han ja.
Fixar frukten och ska ge han den - NEJ, och så vänder han och går.
Faktiskt mycket roligt.

"Vill du ha en porsche? - Nej"

Idag har bubben varit på förskolan och jag har jobbat.
Jag har mått illa exakt 99% och jag hoppas verkligen att det går över snarast. Otroligt irriterande!
Nej, jag är inte gravid. Jag är nog nervös. Stressad. Eller stressad vet jag vl inte men kanske ofrivilligt stressad.
Det gick iaf bra på jobbet men det är skönt att det är fredag.
Bubben hade haft det bra idag också.
Han blev så glad i morse när vi skulle gå till fsk. Gick in och träffade sin favorit fröken.
Gav henne en kram och sen gick han med sina killkompisar och lekte med briotåget som de har.
Så glad var han. Och busig.

Apropå busig.
Han slänger sig och har sig i soffan numera. Han skrattar, fnittrar, är as högljudd.
Busig är bara förnamnet på denna lilla gosse.
Och gosig är han. När han själv vill.

Men vet ni?
jag ska plocka undan lite här hemma nu för har vi tur så kommer ett par och tittar på lägenheten i morgon.
YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0