Lite synd om gosen.

Idag har jag torkat ur ögonen ett par gånger vilket betyder att han måste vara hemma i morgon.
På dagen var det bättre men ju mer klockan blev, ju med kom det.
Röd i ögonen också och lite röd under.
Kan vara förkyldning bara men det är rätt svårt att veta i detta skedet.
Bubben kunde vara hos min mamma i morgon sa hon och ja, det skulle vara bra egentligen eftersom att jag ska jobba och J jobbar på natten men ... jag vill inte förstöra hennes dag.
Det är ju inte hennes ansvar.
Fast vi är jätte tacksamma över att hon erbjöd sig och det känns bra.
Det är bara så SURT att föräldrar på mitt jobb skall låta sina barn gå, ge oss bakterier så vi smittar vår familj.
Jag blir så upprörd faktiskt.
Deras jobb är inte mer värt än mitt.
På allvar.
Mer då?
Var ju hos p&G idag och därefter så sov Vincent ca 2h.
Blev inget av tvätttiden jag bokade så, får boka en ny.
Johan och hans tjej kom förbi sen och träffade Vincent och snackade en massa gojja med mig.
Var uppskattat!
Men nu har jag inget mer att framföra.
Eller jo. Min vän Micaela ska komma med sin otroligt söta son och hälsa på oss på jobbet.
Det kommer LÄTT bli veckans höjdpunkt men, jag har inte hunnit köpa present så det får hon/han vid ett senare tillfälle! :)
Jo. Även fast jag gått igenom en elefantgraviditet med först Emilia och därefter Vincent direkt efter så
är jag faktiskt OTROLIGT sugen på att vara gravid.
Det är helt otroligt för jag trodde inte att jag skulle känna så.
Jag var nästan säker på att jag skulle känna att jag inte skulle vilja vara gravid.
Så är inte fallet. Men vi ska vänta. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: mormor

Skulle inte erbjuda mig om det inte gick. Då jobbet är som det är tar jag alla chanser att få tillbringa tid med den lilla prinsen. Ha inte dåligt samvete... det finns andra som kan ha. Kram

2012-02-12 @ 22:51:34
Postat av: Micaela

Jag saknar redan min mage som fan! Kan knappt titta på bilder utan att få tårar i ögonen och sug i magen. Men nej, lite till måste vi iallafall vänta :P

Funderar på att komma på onsdag, om ni är ute på eftermiddagen!Vill inte ta in honom än bland alla baciller!

2012-02-13 @ 13:58:30
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: stina

fina du!

2012-02-13 @ 20:48:43
Postat av: Jennie

Vilka fina magar!

2012-02-14 @ 21:19:44
URL: http://jempie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0