Snart 2år <3

Jag har legat i sängen mellan 10-15:20 idag.
Gosen var hos mormor och lekte och hade det hur mys som hellst!
Det var otroligt skönt att bara kunna ligga i sängen och må dåligt för ja, det gör jag.
Magen är det inget fel på men kroppen. Fy!


Och vet ni?
Vincent har blir ju snart 2år, eller snarare om ca 2månader men, det märks verkligen att han blivit större.
Han kan själv.
Han gör allt själv.
Han är så bra på att säga nej.
Han skrattar med oss.
Han skrattar åt barnprogrammen.
Han älskar Chuggington och har börjar falla för Firma Fantasiflytt.
Han vet när han vill ha välling.
Han säger mer och mer för varje dag. Nya ord hela tiden
Han kan hjälpa till när han vill.
Idag när han badade så gav jag han tvål i handen och han tvättade sig. Så duktig!
Han fräser när man skall snyta honom.

Det är otroligt roligt att han växer men man märker att ju äldre han blir, ju mer krävs det av oss.
Kan absolut säga att han inte är så svår att ha och göra med men visst kan även jag bli trött ibland.
Just nu sover gosen iaf.
Det blir dagis för han i morgon medan jag är hemma och kurerar mig.
Stimulans är nyckelordet om man skall orka vara sjuk och ha barn, därför får han gå på dagis i morgon.
Fast han behöver träffa sina kompisar också, och leka, busa och ha sina rutiner.

Men men. Snart på det Big Brother!!
Deltagarna skall gå in i huset och det ska absolut bli kul att se även fast deltagarna är betydligt äldre än  vad jag tycker att deltagarna skall vara!
Ska även bli kul att se DaSilva i tvrutan igen.

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ulla! Är du sjuk:( hoppas du blir frisk supersnabbt!

2012-02-20 @ 10:59:02
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja men visst är det härligt att se hur barnen utvecklas. Det är nya ord och nya framsteg dagligen :) det är verkligen en spännande tid!!!

Kan inte fatta att våra kottar snart blir två år :)

2012-02-21 @ 20:19:22
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0