Tokstollen.

Gossen och jag har varit på promenad idag.
Tittade på bussar, hundar, lyssnade på fåglar och hejade på människor.
Köpte även blåbär på burk som han ätit till efterrätt.

Alltså. Vincent är så rolig just nu.
Inte så jätte trottsig som för ett par vekor sen utan, nu låter han mest.
Står jag 2meter ifrån honom så ropar han: "MAMMA, MAMMA, MAMMA"!!
Han kan ropa ca 15ggr och även fast jag säger ja så fortsätter han haha.
Sen om jag frågar han något så är det bara NEJ NEJ NEJ, hela tiden. Men han behöver inte vara sur för att säga nej utan han säger det bara.
Enda saken han säger jag till är när jag frågar om han vill ha banan eller frukt.


Men nu sover han iaf och imorgon ska vi faktiskt gå till dagis/ jobba.
Det ska bli slönt även fast det är fredag.
Vincent har haft en massa energi idag och det är skönt att han får utlopp för det innan helgen :)

Nu - Housewifes of Beverly Hills.

Kommentarer
Postat av: anonyma jag

Längtar tills liten i min mage kikar ut , att få höra ett barn säga mamma till mig! :)



Trevlig blogg du har!

2012-02-17 @ 10:05:40
URL: http://adropinthesea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0