TRÖTT idag!

Varit på jobbet idg och det var roligt att träffa barnen.
Blev dock trött nästan direkt så, SNARK lät det i mitt huvud.

J lämnade och hämtade Vincent som verkade ha haft det bra på förskolan.
Jag var lite orolig eftersom att vi hade varit hemma ett par dagar men, jag hade fel!
Efter jobbet åkte vi och handlade lite mat på CityGross faktiskt.
Blev inte COOP då jag tappat bort coopkortet?
Kom hem iaf och åt middag tillsammans, tittade på tv och nu sover båda killarna.

Och vet ni?
Idag fick jag ett samtal från min vän som talade om att deras lilla familj var på väg hem!
Blir så jäkla glad av att höra hur de har det alltså!
Och snart vill jag träffa lille gullOngen.
Längtar!

Här har ni iaf min gullBubbe, taget igår.
Han är mitt allt och just på detta foto påminner han om en hippie?

Rosa napp, mina solglajjor - schtekig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0