Ännu en dag!

Tvätten är ren.
Maten är i magen.
Vincent sover i sängen.
jimmy har åkt till jobbet.
Det är bara jag, datorn och tv´n.

Kanske skulle plocka undan lite fort?
Kanske käka en burk makrill?
Kanske dricka en kopp te?

Imorgon ska vi iaf till våra favorittjejjer Meja och Emilia.
Det var bara sjukt länge sen vi sågs så, det ska verkligen bli roligt!
Emilia hämtar oss vid 9 och sen skall barnen få leka tills de stupar.
Och jag ska nog dricka en mängd kaffe.
Det är det vi gör.
Leker, dricker kaffe, äter, dricker kaffe, leker, dricker kaffe, går ut, kommer in, dricker kaffe.
Me löv!

Men men.
Måste plocka undan.
Måste platta topparna efter den blöta 40min PW jag och mamma tog idag.
Måste egentligen duscha.
Okej.
Vi hörs i morgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0