Fredag kväll och jag ska typ ... sova?

Dagen har varit bra.
Lämnade Vincent och åkte till jobbet.
Åkte dit tidigare än vad jag började bara för att få så mycket gjort som möjligt.
Skriva veckobrev, beställa blöjor och annat, sätta upp lappar och en mängd andra saker.
Synd att göra det på min privata tid men, har inte funnits tid till annat denna vecka.

Jimmy hämtade Vincent på förskolan.
De hade gått super men, han har tydligen börjat ta lite mer plats.
Lite buffligare emot sina kamrater.
Är väl bra att han tar plats och visar att han finns men, bara han är snäll :)

Till middag blev det iaf något så tråkigt som Ravioli.
Ganska gott tycker jag.
Innehåller inte så mkt GI vilket känns bra.
Jag har lyckats hålla mig till GI´n rätt bra. Har det varit helt fel mat på jobbet har jag köpt en sallad och till mellis tar jag äpple istf smörgås.
Förstå hur svårt det var igår.
Soppa och smörgås.
De smörgåsarna smakar bäst på hela veckan. Och man äter gärna flera stycken haha.
Äsch.
Hoppas jag går ner i vikt.
Då blir jag gladare än om jag äter mackor!

Det är iaf helg nu och jag ser fram emot att ta det lugnt.
Blir väl till att tvätta, städa, gå ut en sväng och ta en promenad.
Hoppas ni får en trevligt fredag kväll så hörs vi i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0