God måndag!

Vincent och jag klev upp, tillbringade morgonen i vardagsrummet och efter lunch begav vi oss ut på en rask promenad med mamma/ mormor.
Det var skönt att promenera men, svettigt som bara den. Jag slutar ju aldrig svettas, blä!
Efter promenaden så åkte vi till ICA Maxi och handlade lite frukt och sånt.
Planerade nämligen att laga fisksoppa till middag, vilket jag gjorde.
Det blev jätte gott!
Annars då?
Jo vi försöker hitta en större lägenhet igen.
Vincent behöver eget rum och vi behöver mer plats.
Inte för att vi skall köpa mer saker, snarare slänga men, ett extra rum behövs.
Och nu har vi en lägenhet vi nog skall titta på.
Vågar inte hoppas på något för man vet aldrig.
Imorgon ska jag till jobbet och fixa ett par timmar.
Vincent skall vara med min käre mor och jag vet faktiskt inte vad de ska hitta på.
Nu ska jag fixa lite.
Tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0