Hej hopp!

Frisörbesöket gick toppen och jag blev verkligen jätte nöjd!

Blev en lunch hos mamma efter också.
Räksallad med bönor och lite annat.

Andra dagen på mitt nya liv. Mitt GI liv.
Det har gått bara bra och jag har hållt mig under nivån som jag kan ligga på.
Har fått i mig 921kcal och kroppen gör själv av med 1953kcal så, jag har inget att oroa mig för.
Dessutom har jag ätit gott och jag känner verkligen nöjd för att vara andra dagen.
Jag har 9kg som mål men, går gärna ner mer.
Håller tummarna för mig själv.
Och min stöttepelare.


Vincent somnade 20:30 ikväll så jag hoppas verkligen att han sover lite längre i morgon.
Jag skall lämna lille gosen till min pappa och hans fru vid 12 och sen skall jag tvätta.
Ska bli skönt att tvätta själv. Kunna tvätta allt. Bara vara i tvättstugan och fixa med kläderna.
Hoppas på att kunna tvätta allt då jag bokat 3maskiner.
Och så ska jag hinna med en promenad emellan också.
På 40min.
Skönt!

Men men.
Jag skall ta och äta någonting för enligt min mätare får jag i mig för lite energi.
God natt.
Vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0