Hej mina vänner!

Idag har vi varit i västerort och träffat kompisar.
Var länge sen jag träffade Vincents gudmor och jag mitt gudbarn så, var roligt=)
Vi lekte i parken, drack kaffe, åt lunch och barnen lekte hemma.
Wilmer och Vincent lekte först med varandra men de var båda ganska gnälliga.
Gick bättre efter lunchen vilket var ganska skönt!

Sen så la vi ner barnen i vagnarna och tog en promenad.
Gick till Emilias grav och tände ljus!
Det känns så bra att komma dit.
Jag blir verkligen helt lugn.
Kanske för att det är så pass lugnt där.

Och annars då?
Imorgon börjar jag jobba.
Vincent börjar på dagis.
Allt efter ledigheten.
Ska bli skönt faktiskt då jag gillar rutiner.
Nu - Kaffe och ngt köttliknande. Behöver protein!





Tack för idag! :)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Aww, söta bilder!!

2012-01-08 @ 22:01:50
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: anna

Guuud vad söt han är - vilka ögon han har :)



Funkar det bra på dagis?

Melody ska börja hos dagmamma nu 1 februari...så det är inte lång tid kvar nu! Känns både nervöst och bra faktiskt!

Ska bli skönt att komma igång och kunna jobba lite mer och framför allt så blir det roligt för Melody att få lite nya kompisar! Men det känns såååå jobbigt att lämna bort henne till någon okänd :(

Men vi får se... Vi har ställt Melly på kö hos en dagmamma som jag känner så jag HOPPAS att hon kan få börja där sen...



Hoppas allt går bra med dagisstart och jobbstart idag.

Kramen



2012-01-09 @ 15:21:04
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0