Idag stängde jag.

Gick bra att stänga faktiskt.
Dock vägrar min huvudvärk att gå över.
Avlider typ.
Gör så ont att jag mår illa! :(


Vincent har haft en bra dag på förskolan och tror att han ser fram emot imorgon.
Han hade svårt att somna idag, somnade nyss faktiskt.
Bara stod i sängen och skrek och skrek ...
Förut när han skrek kunde ju nappen tysta men, nu kastar han den om oh om igen och visar att: "den där kan absolut inte tysta mig!".
Både positivt och negativt!

Aja.
Annars då?
Jag saknar min Micaela som är hemma och preggo.
Känns som att jag absolut unnar henne detta men, jag vill ha tillbaka henne på jobbet.
Vi behöver ordinarie personal i detta virrvarr.
Blä.
Och snart kommer ju bebisen iaf.
Det ser jag fram emot OTROLIGT mycket!!
Känner mig liksom ... som att jag går i väntans tider åt henne.
Sa till henne att jag kan föda barn åt henne om hon ville det.
Det ville hon.
Kan dock bli sjukt svårt att genomföra.


Okej.
Jag ska ta min huvudvärk och gå och lägga mig.
Otroligt tröttsamt!
God natt.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej. Kom in på din blogg för någon vecka sen, och gick tillbaka o läste allt som hänt dig. Samma sak hände mig för snart 7 veckor sen. min son dog i magen i v 37 på grund av moderkaksavlossning. Känns " skönt" o se att de går o leva ändå o de ända man vill nu är ju o bli grvid igen :( att man har en grav o gå till så här ung borde inte få hända. Fina barn du har:)

2012-01-11 @ 22:00:12
Postat av: Micaela

<3

2012-01-12 @ 07:16:43
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0