Idag var det Lördag.

Ja som ni vet så sov Vincent hos mormor och Arne.
Han har haft det super bra och var inte så sugen på att gå hem faktiskt.

Vi gick iaf hem vid 11 och han somnade i vagnen innan vi ens hunnit utanför deras dörr.
Gick och handlade blåbärssoppa och sedan vidare till blomaffären.
Blev ett par tulpaner =).
Pratade även med henne om hon kunde göra roshjärtat med videkissar till Emilias 3års dag.
Hon sa att hon kunde kolla och beställa små rosor. Jag skall ta med ett kort och visa så att det blir helt rätt!
Känns bra om någon annan kan fixa blomorna även fast de i Vällingby gjorde det bra.
Spelar väl ingen roll vem som gör arrangemanget, bara det blir lika samma som åren innan.
Det är viktigt!


Annars så har jag gått ner 4kg.
Känns himla bra alltså!
Fortsätter att äta som jag gör så, vi ser var jag hamnar på vågen :).

Och mer då?
Vi har städat.
Jag ska skriva lista på vad jag ska handla i Ullared.
Fan vad taggad jag är alltså. Heeelt sjukt!
Varenda krona skall planeras.
WAWAWAWAWA.

Aja. Det var det enda jag hade att skriva idag.
Vi hörs i morgon som vanligt :)

Kommentarer
Postat av: stina

jag e också sugen på ullared :) blir ev en trip till våren med några kompisar. så bokar vi stuga el vandrar hem och har en kul kväll också :)

duktig du är med vikten !

2012-01-23 @ 12:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0