Imorgon blir det fsk!

Vi var hemma idag med men tycker inte att det rinner lika mycket ur lillnäsan idag som igår så, imorgon får han gå till fsk.
Och jag till jobbet så klart!

Det knäppaste är att jag tänker ju att "jag skulle vilja att alla barn med hosta var hemma" men, det är ingen annan som tänker så.
Och varför ska jag då vara hemma igentligen?
Självklart sätter jag Vincent före allt och om han inte är 100% kry så ska han inte behöva gå.
Varför skulle jag prioritera mig själv om vår son mår dåligt?
Nej.
Men jag lovar att han orkar med en hel dag på fsk. Han sov jätte bra natten som var och förhoppningsvis sover han bra i natt med!

Vad vi har gjort idag?
Imorse var jag SÅ trött att vi var tvugna att gå ut. Hade lätt kunnat somna i soffan annars.
Vi gick till parken och tittade på när de släppte ut getterna och sen tog vi en liten promenix runt och tittade.
Kikade när de grävde också. De bygger nämligen radhus vid parken så, kul för V att titta på en grävskopa.



Därifrån gick vi hem, fikade med äpple och sedan blev det lunch.
Efter lunchen sov vi 1timme och vet ni, det var hur skönt som hellst! :)
Vaknade och skickade iväg ett sms till kollegan som är sjukskriven.
Kollade om hon ville följa på en promenad och yes, vi tog en +40minutare.

Därefter blev det till att gå till Konsum, handla lite och sen hem och laga middag.
Bra dag idag, ska bli skönt att jobba dock.
Känner att jag behövs där just nu då det är lite .... rörigt om man får säga så.

Hoppas ni haft en bra dag!
Jo, 5cm runt midjan. Grattis mig!

Kommentarer
Postat av: mormor

Underbara barn!!

2012-01-17 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0