Lördag kväll!

Vincent sover och jag har satt igång diskmaskinen samt plockat undan det mesta.
Idag har jag städat hela lägenheten väldigt noga.
Dammsugit under soffor och säng vilket jag faktiskt inte orkar göra varje gång då det finns så mycket lådor under säng plus att, kommer ej in under soffan med dammsugargrejen.

Passade på att lägga in tvätten också, städa badrummet och byta lakan i sängen.
Vincent fick gå med mamma och Arne ut på en promenad så, jag blev klar med nästan allt.
Han hade sovit 1timme extra också vilket jag tyckte var super då han sov för lite i förmiddags. Och han blir inge rolig när han sovit för lite.
LillaGossen. Trotts på hög nivå.
(åh nej, vänta till han blir 2-3, då blir det värre. Ah men det skiter jag i. Han är trotsig nu!)

Har även gått bra med maten idag.
Har lyckats hålla blodsockernivån idag också idag så, inga dippar här inte!
Och idag är första dagen på länge jag faktiskt varit törstig. Känns bra.
Försökt att dricka iaf 5glas vatten.
Brukar dricka typ .... max 2?
Vet att det är på tok för lite men jag glömmer bort att dricka?

Mer då?
Imorgon ska vi åka till Sarah och Wilmer och äta lunch.
Blir även en promenad till Emilia för att tända ljus.
Ska bli spännande att se hur graven ser ut.
Var iof inte så länge sen vi var där?
Eller jo, julafton men, det är så det är nu för tiden. Vi åker inte varje dag. Det går inte.
Vi har inte ens bil.
När min käre sambo tagit körkort blir det ju absolut lättare att bara hoppa in i bilen för att åka dit.
Och snart är det 3år dagen <3.

Okej.
Nu ska jag titta på Twilight.
3an.
Vi hörs imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0