Nu är det kväll!

Idag så har vi haft en ytterst trevlig dag!
Vincent och Meja har lekt, blivit arga på varandra, skrattat, busat och pussats.
De ville ha samma leksaker.
De ville peta på samma saker.
Det gjorde att det blev en hel del skrik hah.

Vi drack som sagt lite kaffe, åt god soppa till lunch och tog en promenad.
Det var verkligen kul att träffa dem för jag och Emilia, som M´s mamma heter har verkligen så jävla roligt ihop!
Jag kan bara brista ut i gapskratt och ja, vi har helt enkelt kul.

Annars då?
Det går bara bra med min käre vikt/centimeter nedgång.
Har inte ätit något skit idag.
Har inte ätit någon onödig smörgås.
Har inte druckit annat än kaffe och citronvatten.
Det känns super men, jag behöver mer energi så, blir en rågkuse och makrill.

Och mer?
Imorgon är det lördag vilket betyder - STÄDA!
Ska boka tvätttid också för att tvätta Vincents overall som jag missade att tvätta igår.
Och sen ska vi ta en promenad.
Och äta gott.

Hoppas ni har en trevlig fredag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0