Nyårsafton!

Vi har varit i Eskilstuna och firat nyår med Vincents syssling och hans tjej + barn.
Vi åt gott, fick massage och såg en mängd fyverkerier.
Fast de såg vi från hotellrummet.
Vincent somnade 23:30 i vagnen och vi gick ut en stund men, insåg efter ett tag att det skulle smälla för mycket så, vi lät killarna vara kvar ute medan vi gick tillbaka till hotellet.
La Vincent i sängen och ställde mig i fönstret.
Tur att vi hade utsikt över typ staden så, vi såg nästan allting!
Jag är inte ett stort fan av smällare så jag tände två st rislyktor i stället.
Det blev verkligen fint.
Och när de steg upp i luften.
Självklart så blev det lite jobbigt inombords då det kändes som att jag släppte iväg lite "Emilia ångest".
Det är snart 3år se hon dog och det kom jag och tänka på just då.
Svårt att förklara hur jag känner exakt men, att kunna skicka upp något med värme, det betyder en hel del.
Och jag har fortfarande inte bestämt om jag ska ta ledigt på hennes 3års dag.
Beror kanske på vilken dag det är ...
Kan ju ta en 1/2dag för jag vill ju åka till graven och tända ljus.
Aja, det ordnar sig nog.
Vincent sover nu iaf och jag sitter vid datan.
Jag ska försöka gå ner i vikt detta år.
10kg tills juli.
Vill verkligen lyckas och jag hoppas att jag gör det. Ska försöka få in en promenad runt Skarpan 3ggr i veckan.
Om jag så skall stoppa ner Vincent i vagnen på kvällen och bara gå.
Det måste gå!
Yes. Men nu ska jag ta och göra något annat.
Alla måsten har jag lagt på hyllan för ikväll och imorgon Måndag så ska vi hitta på något att göra.
Funderar på slutrean på Gina men, vette fan om jag pallar det.
Blir väl till att ta en promenad iaf!!
God natt på er och hoppas ni fick ett fint avslut på 2011.

Kommentarer
Postat av: Mimmi - änglamamma till Lilly!

Jag bävar inför Lilly's 1 årsdag.. Och årsdagen av hennes död.. Det är snart Lilly's 6 månadersdag och det känns i hjärtat.. Om 6 dagar är det 4 månader sedan hon lämnade mig.. Förstår ingenting just nu.

2012-01-01 @ 20:23:40
URL: http://mimmiastrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lät som en väldigt mysig nyårsafton Ulla! Jag är lätt på att promenera sen! Ska du köra någon diet eller bara undvika socker och fett typ?

2012-01-02 @ 16:04:18
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0