Så himla trött!

Gosen vaknade inatt och var inte speciellt glad.
Blev till att gå upp ett tag vilket för första gången på evigheter har gjort mig riktigt seg.
Dagen gick iaf men ack så sakta.

Hämtade Vincent som satt på dagis och tittade på en myra som irrade omkring på golvet.
Det var verkligen spännande!
Vi var kvar där en stund och pratade med hans härliga fröken.
Det är så roligt att se vad de gjort på dagen, hur han har varit osv.
Och hans fröken är verkligen bäst på att härma gosen. Och hon får mig verkligen att se han framför mig.
Bästa.

Hem, åt middag och tittade på tv.
Gosen somnade lite senare än vanligt för han blev så ledsen när jag la han att, ja, han fick vara uppe en stund till.
Jag har hunnit duscha, satt igång diskmaskinen och ska snart sortera tvätten.
J åker till sina päron imorgon och tar då med sig tvätten så hans mamma kan tvätta.
Känns ganska skönt att jag slipper denna vecka!

Yes men, ska väl sätta igång, måste i säng snarast!
God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0