Slappa lördag!

Vi gick upp, åt frukost, tittade på tv, städade, åt luch och somnade.
Sov 1timme vilket var otroligt skönt.
Det är verkligen uppskattat att sova sådär mitt på dagen.
Jag gillar det.
Om vi inte har annt planerat dvs.

Efter tuppluren så gick vi till min pappa och hälsade på en stund.
Vi fick med ett par koppar hem och några tröjor.
Lille gosen tyckte det var roligt att vara där.
Uppe på övervåningen så sprang han in och ut ur varje rum minst 10ggr.
Han verkade aldrig tröttna! :)

Hem och åt middag, sen badade vi tillsammans och nu sover faktiskt gosen som en stock.
Och jag sitter i soffan.
Ska blogga färdigt, kolla om någon annan har bloggat, titta mailen och försöka fördriva tiden.
Och sen blir det Gladiatorerna. YEY! ;)

Imorgon är det söndag och vi ska tvätta mellan 10-13.
Efter det blir det till att gå till min mamma och ta en kopp kaffe.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0