Super trött!

Lämnade Vincent på dagis imorse.
Åkte till jobbet och jobbade.
Jimmy hämtade gosen och ska göra det imorgon med.
Jag ska faktiskt stänga på jobbet.
Händer inte speciellt ofta men imorgon ska jag det iaf.
Ska bli ganska kul för när man stänger träffar man föräldrar man inte träffar annars.

Okej.
Mer då?
Jag har skit ont i huvudet.
Haft det sen igår faktiskt vilket är ganska jobbigt.


Har tyvärr inget mer att skriva.
Ska försöka hålla mig vaken till 20:00 sen får jag nog gå och lägga mig.
Börjar ju lite senare imorgon så blir väl till att lämna gosen lite senare också :)

God natt!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej! Jag halkade in här genom mimmis blogg. Vill bara presentera mig, Michaela, 20 år och änglamamma tillvinner som föddes i vecka 24 30/3-2010 pga gbs. 21/6-2011 fick jag min andra son Elias i vecka 36+2 och han mår jätte bra. Det komiska var att Vincent var beräknad 17 juli 2010 och Elias var beräknad 17 juli 2011. Läs gärna min blogg. Jag blir rörd av vad som hände med din dotter, du har två jätte fina barn <3 kram

2012-01-12 @ 01:09:46
URL: http://miichaelaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0