Tisdag. Rätt bra dag!:)

Vincent och jag klev upp vid 7:00, tittade på barnprogram och åt frukost.
Vi klädde på oss och fixade det sista för att sdan gå ut och hem till mormor.
LillGosen skulle vara där medan jag var på jobbet!

Kom till jobbet, mötte en kollega och sen satte vi igång.
Jag städade hela personalrummet, dammsög lister, hyllor osv och sen möblerade vi om.
Flera gånger.
Kändes faktiskt som att resultatet blev bra!
Vi hängde även för tyg för dörren som är gjord av bla glas.
Har man rast så vill man ha rast och inte behöva fokusera på allt som händer utanför.
Hoppas på att våra andra kollegor tycker att det är lika bra!

Mer då?
Klev av en station innan min station och gick för att möta mamma och Vincent.
Känner i framsidaVad att jag har ont.
Är otroligt otränad alltså!

Vi gick in till mamma en stund och drack kaffe och därefter gick vi hem.
Gosen och jag åt middag och tittade på Chuggington.
Jag bara älskar när Vincent säger det. "Aaaiitoo".


Men men.
Imorgon är det torsdag, HAHA råkade nyss skriva fel så det blev TROSDAG.
Ja iaf, jag ska till frisören och det ska faktiskt bli as härligt.
Ska bla få en typ behandling för min hårbotten.
AAAH GOSH, jag kommer somna av skönhet.

Okej, nu ska jag vänta på att äta en burk med makrill.
Jag ska gå ner i vikt nu.
NOMNOMNOM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0