Torsdag kväll.

Jag är inte lika trött idag, kanske beror på att jag faktiskt sovit +9timmar 2nätter i rad.
Hur skönt som hellst!
Fast jag har vaknat kl 2-3 varje natt och legat och finurlat lite.
Känns as bra att somna om igen och veta att man kan sova 3-4timmar till!

Dagen har varit bra iaf.
Gick super att lämna Vincent på fsk, han gillar ju verkligen att vara där.
De har tydligen inskolning nu vilket jag tycker är roligt.
Några av de största barnen har gått över på "storbarnsavd" medan de har kommit 3nya på Vincents avd.

På mitt jobb har det varit rätt stressigt.
Det var skönt att en kollega som är sjukskriven kom och hälsade på!

Och mer?
Jag ska snart käka lite kvarg med hallon.
SUPER GOTT!
Måste sen ta en dusch.
Plocka undan lite.
Planera vad gosen ska ha på sig i morgon.
Och ja, det är typ det.

Men men.
Hoppas ni får en trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0