Ullareds shopping!

Det blev en hel del handlat och i detta inlägg kommer jag bara skriva om besökt.
Sov i stugbyn vilket var jätte skönt. Jätte fina stugor, bra service och helt enkelt toppen!





Sen köpte jag även spade, kratta och vattenkanna till Vincent som han kan ha på kollonilotten.
Jo, och saker att ha i bilen som:
- Nackkudde till Vincent
- Första hjälpen kit
- En gul reflex väst
- En sak man hänger på stolen med fack i, att ha Vincents saker i.
Även köpt hundgodis, pastasil och hmm, jag vet inte om jag fått med allt men .. strunt samma.

Och juste. Alla Vincents kläder är hos hans farmor för att de ska bli tvättade så, inget utav plaggen är med på bilderna. Han fick mjukisar, tröja, skjorta och bara sånt nödvändigt.

Det har varit en otroligt kul helg och verkligen bra.
Vem älskar inte att handla!? :)

Tack för ikväll, snart fika och Wallander!
(Grabbarna mina har haft en bra helg. De har varit på fjärilshuset och hittat på en massa mer saker.)

Kommentarer
Postat av: J

Pastasil? Durkslag av silikon heter det.. ;)

2012-02-02 @ 01:12:31
Postat av: Mette

Ååå jag älskar Ullared å åker ner typ 2 ggr per år.. NU när man fått barn är det ännu mer skoj!



Ha en bra vecka / Mette som hittade hit via Micalela, en annan blogg som jag följer!

2012-02-07 @ 21:16:42
URL: http://mirabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0