Vilken dag är det?!

Alltså, när man varit hemma två dagar så blir man helt snurrig.
Eller dagarna blir fel.
Idag känns som måndag fast det är onsdag.
Beställde mat på jobbet och tänkte att "ah men det kommer på fredag vilket är om 4dagar" fast, så var det ju inte.

Dagen har iaf varit bra.
Det har gått bra för Vincent på förskolan och han hade varit glad, ätit och sovit.
Gillar verkligen hans fröknar. De är så snälla!

Och för mig har det också gått bra.
Har fått lite gjort och har gjort en "att göra lista" tills på fredag då vi bör vara 4st pedagoger.
Peppar, peppar.
Då skall jag passa på att göra en mängd saker som det inte finns tid till annars.
Rätt skönt faktiskt.

Och vad sambon gör?
Han är och fixar bilen. Dammsuger, kollar oljan och gör lite sånt där killgöra.
Jag har inte ens suttit i den ännu.
Men tittat in.
Luktat hur det luktar i den.
Tittat i bagage utrymmet.
Det är det viktigaste för mig.
Och att Vincent sitter bra! :)

Annars då?
Har ätit bra idag.
Känner mig väldigt bra i kroppen fast, har fåt så sjukt dålig andedräkt?
Verkligen något som stör mig.

Men men.
Hoppas ni haft en bra dag.
Och huua, jag längtar tills nästa helg. Då bär det av. YEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0