Vilken dag!

Den har faktiskt varit bra idag!
Lämnade gosen på dagis och begav mig till jobbet.
Utanför dagis var det snorhalt så jag höll på att gå ned i spagat.
Var tvungen att ringa någon och skratta lite för, hade någon sett mig hade det varit extremt .. pinsamt?

Kom till jobbet och det visade sig att vi bara hade 9barn till en början.
Antalet minskades ner pga bla sjukdom så, vi var 7 efter lunch.
Lite jobbigt att alla är sjuka för nu kommer säkert inte min käre vän vilja träffa mig i helgen.
Jag är inte sjuk och inte Vincent heller men, bacillerna kryper väl på mig eller ngt.
Blä. Får se vad hon säger.
Annars får jag väl åka dit, lämna lite saker och åka hem igen. Inte mer med det.

Jobbade till 15:30 idag och hämtade Vincent efter det.
Han är bufflig på dagis ...
Hans fröken påpekade att hon inte talar om det för att jag skall tänka på det och, ja, det är en del i utvecklingen men.
Jag vill inte att mitt barn ska vara den som man tänker att "åh han rivs" om.
Hon sa även att han är stark och om han vill ha en sak så tar han sig fram och tar den.
Bra på ett sätt. Lite sämre på ett annat.
Vet iof att han annars är snäll. Och gullig. Och rätt charmig.
Äh, det är svårt att få fram vad jag menar så, jag lägger ner projektet.
Btw så älskar jag Vincents förskola och fröknar.
De är bara bäst!


Vi kom hem iaf.
Åt mat.
Tittade på tv och mös.
Han somnade 20:00 ca.

Aja, nu ska jag sova.
Vincent ska till mormor imorgon då hans fsk har planeringsdag!
Tjing.

Kommentarer
Postat av: stina

ellen slår mig ibland o idag rev hon en 9 månaders tös. man skäms ju som förälder. känns inte som det hjälper att man skäller el att man talar lugn. men det är väl som dom testar gränserna

kram

2012-01-20 @ 20:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0