Det har hänt rätt mycket.

Jag har inte haft orken att sitta vid datorn.
Har arbetat de sista dagarna innan semestern.
Träffat kusin och kompisar. Försökt ha ro i kroppen vilket varit rätt svårt.
 
Igår var en supermysig dag.
Min kära vän Micaela kom hem till mig med sin son Eric.
Kan inte ens förklara hur gosig han var. Och vi kom så bra överens från början.
Visst, vi har träffats någon gång innan men då var han mindre.
Luktade på små fötter, gosiga kinder och bara njöt av att hänga med en glad liten korv! :)
Tack Micaela för en bra dag!
 
Idag kom iaf Vincent hem efter ett par dagar med sin pappa.
Som jag längtat efter min lilla gosse.
Äntligen är han här och vi skall ha ett par supermysiga dagar!
Har ju bokat resan till Gävle nu och vi ser fram emot dagarna som kommer.
Och jo. Idag fick vi besök av Sarah och Wilmer. Var så länge sen vi sågs men barnen tyckte verkligen om att träffas. Man märker att de kommer ihåg varandra och det var otroligt kul att ha de här.
Lekte i parken, åt lunch, sprang varv i lägenheten, tog en promenad och stannade för att äta jordgubbar. Sedan somnade barnen och vi fick en stund att prata. Härligt!
 
Vad mer då?
Vi åt grillat hos mamma idag.
Och Vincent lekte i sitt pirat tält som han fick. Han satt där inne och sjöng sången från "Jake och piraterna", så himla gulligt!
Sen badade han i bassängen med grannens barnbarn. De brukar leka när båda är på plats.
Spela fotboll, bandy eller leka med hopprep. M är i nästan samma ålder som Vincent så, de är kul att se de två killarna. De härmar varandra en hel del också så, massa kul!
 
Det är typ det.
Känns som att jag missat en massa bara för att jag gjort en massa saker själv som typ planterat, varit hos mamma, träffat pappa osv men, det är inge kul att skriva om det.
 
Nu ska jag dricka kaffe, kanske sätta mig på balkongen och bara njuta av att Vincent är hemma.
Tjing.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Han migär verkligen lik sin mamma :-)

2012-07-07 @ 23:00:54
Postat av: mormor

Är menar jag förstås

2012-07-07 @ 23:01:36
Postat av: Anna

Kom hem efter ett par dagar med sin pappa? Ni har väl inte separerat? :(
Hur är det med er då? Bristen på sommar känns påtaglig och det gör ju att man bli lite less må jag säga :( Vill ha lata dagar i solen!
Kram på er

2012-07-08 @ 08:13:43
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0