Bilder bla.

Idag, på självaste Nationaldagen så har vi varit på kollonilotten.
Vi har rensat en massa ogräs, fixat och donat samt ätit gott fika (V lunch) tillsammans med Pappa och Gunilla.
Efter timmarna på lotten så kom vi hem, Vincent somnade direkt när vi kom hem så jag lyfte över han till sängen.
Jag somnade också och sov ca 1timme, Vincent sov ca2 och ja, vi behövde det båda två!
Mellis, lek hemma och sedan kläder på.
Köpte jordgubbar och gick till en liten park i närheten där V åkte rutschkana flera gånger om samt träffade en kompis från fsk.
Han njöt verkligen när han åkte rutschkanan, som jag tycker är för lång och läskig men, han klarar det.
Jordgubbarna slank ner och vid 16:30 började vi gå hemåt.
Väl hemma gjorde jag lasange, Vincent fick ta ett bad efter och sen tittade vi lite på barnprogram.
Mouk är just nu en favorit. Ja, förutom Chuggington då som han frågar efter ett par gånger om dagen.
Sen somnade han i soffan. 19:10.
Han sover som sagt nu och jag ska förbereda inför morgondagen.
Jobb och fsk.
Hoppas att det blir skönt väder som kan lätta upp dagarna som komma skall.
Vi hörs :).

Kommentarer
Postat av: mormor

Man blir så glad av denna lilla goseonge!!

2012-06-07 @ 09:27:53
Postat av: Anna

Men jösses, Vincent verkar vara ett sånt charmtroll :) Han är så himla söt!

Kolmården står faktiskt på vårt schema i sommar också. 20-22 juli ska vi dit och bo på hotell i Norrköping. När ska ni dit?

Porugal lät inte alls fel! Ska ni flyga? Hur länge blir ni borta. Mest avis blir jag (som alltid) på Skärgården... Åh, det ser ju så härligt ut när alla åker till Skärgården :/ Jag skulle ha skaffat mig en rik karl som hade haft råd att köpa oss en egen ö i Stockholms skärgård i stället hehe ;)

Vi ska som sagt till Kolmården, till Furuvik en helg, till Skansen över en dag med goda vänner. Sen ska jag gå på Peace & Love-festivalen en dag. Annars jobbar jag hela sommaren. Har ingen semester alls...eller jo, ett pass har jag tagit ledigt haha

2012-06-07 @ 13:14:20
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0