Det finns inte så mycket att säga.

Idag så har vi haft en skön dag.
Varit hemma och fixat lite, en snabb utevistelse för att sedan gå hem igen.
I brist på friskluft så gick jag och Vincent till lotten för att rensa lite ogräs. Gick dit ca 17:30 och kom väl hem runt 19:50.
Hur skönt som hellst var det ute alltså.
Och Vincent gillade det.
Eftersom att det var rätt svalt så kunde vi vara där utan att svettas som fan vilket jag faktiskt uppskattar.

Vincent höll på med ett par stenar, hjälpte mig att rensa ogräs och gick runt och tittade.
Det bästa är ju när han tar några grässtrån och lägger det i hinken där jag lägger ogräs.
Så himla duktig!
Han gillar verkligen att vara ute och det märks. Vi kan vara ute i flera timmar och bara vara.
Helt underbart.

Nu sover han och jag skall också ta och sova.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0