Ibland så!

Ca 40mm regnade det idag.
Det märktes på lotten, jag sjönk ner i jorden!

Idag har vi iaf haft en bra dag.
Rätt seg men trevlig.
Vincents farmor och farfar kom förbi efter lunchvilan och sen var det här ett par timmar.

När de gått så tog vi det lugnt ett tag och sedan mötte vi mamma/ mormor för en liten promenix.
Vi gick till lotten och tittade lite.
Vincent gick hela vägen dit men sedan ville han bli buren.
Det är ngt han har börjat med. Inte sitta i vagnen - bli buren.
Dock är det ingenting jag är överlycklig över då ryggen gör ont när jag burit och dragit vagn samtidigt.
Men vad gör man inte för sin gos?

Imorgon ska vi till vårdcentralen iaf.
Vincent har utslag som jag trodde var myggbett men de är upphöjda i mitten och han har fått flera i hårbotten.
Troligtvis är det väl vattkoppor. Skönt att gå och titta så jag slipper gå och fundera.
Men men.

Nu blir det kvällsdusch och sen gå och sova.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0