Härliga söndag!


Mjahapp. Så har denna dagen också flutit på.
Tvättade 07-10, åt lunch, sov en stund och sedan åkte vi till Farsta med mormor.
Sakerna över blev köpta till V. Faktiskt ja, ett par röda skor, och han ÄLSKAR de.
Ville inte ta av sig de alls när vi kom hem och han prövat de!
Hängselbyxorna är ett par skalbyxor. Vill ha med hängslen så att inte massa skit kommer in i byxorna.
Sen blev det 1par vantar till samt 3par byxor i strlk 92.
De byxor han har nu i strlk 86 är precis och jag vill inte att det ska bli en glipa så, hellre lite stora än lite små!

I Farsta så fikade vi räkmacka och bulle.
Vincent vinkade till alla möjliga och pratade hej villt.
Han är verkligen en glad kille!
(Ja, han kan vara sur också, jag vet det!)

Men men, han sover nu iaf och jag har passat på att fixa i köket.
Ska ta en dusch och sedan lägga fram kläder tills imorgon samt lägga in de rena kläderna.

Aja, hoppas att er helg har varit bra och nu kommer åter en ny vecka.
En vecka som består av jobb, dagis, hjälp av flytt, förhoppningsvis få ett samtal jag väntar på och så mycket annat.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0