Helg, helg, helg.

Det är sådär super härligt just nu.
Lägenheten är städad.
Vincent sover.
Jag ligger i soffan.
Ljus tända.

Idag har vi varit på basar med mormor.
Vincent fick fiska fiskdamm och peka på glas kulor. Under kulorna kunde det sitta en lapp om man hade tur och då fick man välja saker. Han fick med sig 4bilar hem, 4suddgummi och en liten grävskopa! :)
Morbror Johan var med också vilket Vincent uppskattade.

Sen har det inte hänt så mycket mer.
Vincent plockar fram alla sina leksaker. Helt sjukt att allt kommer fram när gossen håller på! Han har en del prylar!

Imorgon ska vi till morfar och G för att fika.
Ska tvätta en maskin där också, V's ytterkläder bl.a.
Sen blir det till att för-så en massa som jag ska ha på lotten. Snart säsong.
Äntligen!!

Vi hörs:)


Kommentarer
Postat av: Anna & Melody

Det är jobbigt när "bajseriet" inte fungerar :/

Hoppas att ni får någon rätsida på det hela snart och listar ut vad det kan bero på... För så där vill man ju inte att det ska behöva vara.



I nuläget finns ingen Stockholms-tripp spikad men jag skulle bra gärna vilja. Jag har ju halva släkten nere i Stockholm, och min mormor och mina mostrar har inte träffat Melody än så jag skulle gärna vilja åka ner och hälsa på. Men vi får se hur det blir :)

Sen vill jag ju gå på Skansen också wiiiiie

Har ni varit till Skansen nåt med Vincent???

2012-04-01 @ 13:55:18
URL: http://livetmedskorpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0