Hur kommer man på en rolig rubrik egentligen?

Jag har då ingen bra fantasi så mina rubriker blir lätt likadana.

Dagen har gått bra men ack så trött jag har varit.
Kan bero på att det blev ett jävla skitväder med snö och extremt blåst?
Hur trisst som helst iaf!

På torsdag morgon skall vi ha utvecklingssamtal på Vincents fsk.
Ska bli så otroligt spännande faktiskt även fast jag vet på ett ungefär vad som kommer att sägas.
Det är kul och höra andra prata om ens barn.
Vi trivs så otroligt bra med Vincents fröknar och han trivs även jätte bra han med.
Det är det absolut viktigaste!
Sen att han blir stimulerad och har roligt.
Det är väl det enda jag kan känna som står högt på min lista.
Huvudsaken är att Vincent trivs!

Och vad mer?
Ingenting tror jag.
Ska kika lite på möbler på nätet.
Det är rätt kul att hoppas och fantisera om möblerna man tittat på kan komma till användning.
Hoppas.
Hoppas.

Aja. Ska kika runt lite nu och sedan lägga mig i soffan.
SNARK.
Vi hörs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0