Ingen sovmorgon.

Skulle ju blivit månadens härligaste sovmorgon idag men icke.
Sambon kom hem efter jobbet för att hämta sina kläder.
Sov iaf till 07:20 vilket iof var en liten sovmorgon men, hade velat sova till typ 9 iaf!
Aja, spillerill.
Dammsög och gick för att hämta V som hade sovit hos mamma och A.
Han hade haft det super och hållt mormor uppe sedan gryningen.

Vi gick hem, han somnade i vagnen utanför deras dörr och fick sedan stå på balkongen tills han vaknade.
Det blev en promenad för oss efter ett tag.
Vi tittade på djuren och gick sedan en sväng i skogen.
Gossen fick bestämma vägen så, ganska roligt.

Hem, bokade tvätttid (07-10 i morgon bitti höhö).
Hoppas vi är uppe tills dess bara. Jag ska faktiskt lägga mig as tidigt idag hade jag tänkt.
Ska plocka ordning och sen sortera tvätten så, ska nog orka tvätta så tidigt.

Pannkaka till middag och hade tänkt mig en fruktsallad men får bli tills i morgon.
Vincent ligger iaf i sängen nu så, jag har ett tag på mig innan jag ska sova.
Tack för idag!
(Tagit hem Sean Banans skiva tills på måndag. Lovar man 5åringar något så glömmer de det aldrig haha!)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Är "tagit hem" samma som laddat ner;) olagligt Ulla!

2012-03-18 @ 15:28:08
URL: http://micalela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0