Men ojsan!

Det är redan fredag i morgon och faktiskt, det känns himla bra!
Dagen har gått bra. Ganska fort. Få barn.
Och Vincent verkar ha haft det super på dagis.
Fast han och 2killar är oense med varandra. Ingen av de är speciellt bra på att komunicera med den andra så, de puttas, drar och bara är allmänt tokiga.
De gillar varandra men när de 3 tex hamnar vid grinden, då blir det alltid kiv.
TOKAR säger jag.
Det går över!

I morgon är det som sagt fredag och jag skall äta ute med mina fd kollegor.
Ser fram emot det massor!
Ska hämta V från dagis och sen lämna han hos mormor M direkt efter.
Sen åker jag och äter gott och får faktiskt sovmorgon på lördag då V ska sova över.

Och i helgen då?
Tror det blir en sväng till Farsta för att titta på skalbyxor åt Vincent.
Han har ett par men jag vill att han skall ha ett par med hängslen då det är otroligt kul att hålla på i sanden och, sand i blöjan är inget jag är ett fan av.
Och sen kanske några mer tunna thights typ. Inte pösiga mjukisar utan lite mer åtsittande.

Jaja.
Nu ska jag fixa i köket och sedan vänta på att sova.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0