Nytt jobb.

God kväll!
Dagen gick bra!
Blev nervös först när jag cyklade till jobbet, var inte det innan faktiskt!
Gulliga barn som absolut testar mig.
Trevlig personal.
Fina lokaler.
Solig gård.
Det kommer bli bra när jag har en plats och vet exakt vad jag ska göra.
Nej, jag är nöjd med dagen och det var skönt att solen sken när jag cyklade för att hämta Vincent.

Hämtade Vincent som var ute på gården. Hur skönt som helst att de börjat vara ute på eftermiddagen :).
Han åt sand när jag kom. Fräschingen!

Gick förbi parkeringen vid mormor, sa hej till min bror och gick sedan vidare till Konsum.
Frukt och mjölk inhandlades och sedan gick vi hem.
Är hur trött som helst nu, skulle kunna somna på golvet!

Nya tag i morgon.
Tack för idag!


Kommentarer
Postat av: mormor

Läckert kort!

2012-03-12 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0