Sorry, I suck.

När tröttheten tar över så sitter jag inte direkt vid datan.

Utvecklingssamtal på sonens förskola idag och det gick hur bra som hellst.
Han är snäll, social, glad, intresserad mm.
När han får en uppgift så kan han sitta ca 30min med just den och bara göra.
Han har även varit en sk "mentor" och fått en annan pojke att bli intresserad av böcker, han arbetar med sand och måttar och har sig.
Han är tuff emot sina 2killkompisar men alla de är lika emot varandra så, ingen större fara på den punkten.
Han äter bra, sover bra, förstår mycket. Härmas. Sjunger. Envis.
Och en massa massa mer.
Den lilla gossen är otrolig och vi älskar han oändligt mycket!

Vad mer då?
Jag har jobbat.
Gick faktiskt hem på rasten en sväng, var så himla trött och kände att jag behövde komma ut ett tag.
Har tänkt att varje rast jag har så måste jag ut från jobbet, huvudet blir så mycket lättare med en paus.

Funderar på att lägga mig nu faktiskt.
Är ju så trött. Jämt.
Dessutom har jag börjat känna mig svimmig när jag reser mig upp.
Är definitivt inte gravid men, kanske är ngt med järnvärdet?
Får kolla upp det om det inte går över.

Yes.
Juste, måste kolla Ullareds bloggen. Vi åker dit i Oktober btw. LÖVE Ullared!
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0