Verkligen usel!

Sorry men jag har haft så mycket.
Vincent har varit sjuk.
Jimmy med.
Jag fick vabba igår och vi var då ute en massa för att hålla bacillerna borta.
Idag jobbade jag dock och det gick super.
2utvecklingssamtal på en dag vilket nu resulterat i huvudvärk.
Har ett till på fredag och sedan är jag klar med mina. I lagom till att jag slutar.

Vincent var hemma hos sin mormor idag!
De hade varit ute i parken på fm och där hade de mött V´s favoritfröken samt flera barn.
Han hade lekt och tyckt att det var roligt att träffa dem.
Sen hade de gått hem och ätit och därefter somnade han i vagnen.
När han sov så passade mormor på att åka in till stan, med han i vagnen så klart.
De åkte till Junibacken! :)
Verkar ha haft det super bra och jag börjar nästan gråta när jag hör hur mysigt han har haft det.
Skulle vilja vara en liten fågel som ser han uppifrån, bara en dag. Det skulle vara kul!

Mötte de två vid tunnelbanan på väg hem sen.
Vincent trött.
Mormor trött.
Jag trött.

Tack mamma för hjälpen.
Det glädjer mig att han har så roligt med dig!
<3

Nu sover iaf gosen och jag ska göra mig en kopp te och titta på reprisen av BB.
God kväll!

Kommentarer
Postat av: mormor

mysig dag med mysig kille:-)

2012-03-08 @ 08:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0